Wycieczka szkolna do Wrocławia

Na początku czerwca br. uczniowie klasy 2 B  Niepublicznego Gimnazjum "MORAWA" w Przemyślu wraz z opiekunami wybrali się na  3-dniową wycieczkę  autokarową do Wrocławia - europejskiej stolicy kultury. Po długiej podróży dotarliśmy do Wrocławia w godzinach popołudniowych i rozpoczęliśmy zwiedzanie  miasta od wizyty w ogrodzie zoologicznym. Wrocławskie ZOO, to nowoczesny park zwierząt spełniający  światowe standardy, gdzie na 33 ha powierzchni utworzono atrakcyjne, tematyczne ekspozycje fauny i flory z poszczególnych kontynentów.

Następnego dnia wraz z miejscowym przewodnikiem poznawaliśmy historię, zabytki i ciekawe obiekty Wrocławia.  Zwiedzaliśmy m.in. Halę Stulecia, Ogród Japoński, stadion piłkarski  - Śląska Wrocław, który był wybudowany na Euro 2012, Ostrów Tumski  i wiele innych obiektów. Odkrywaliśmy również tajemnice krasnoludków, których liczbę trudno określić, gdyż stale pojawiają się nowe. Wieczorem byliśmy na pokazie kolorowych fontan, których wodne efekty podziwialiśmy  przy  akompaniamencie muzyki. Do hostelu wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni.

W kolejnym dniu oglądaliśmy panoramę Wrocławia z najwyższego budynku tego miasta i Polski - SKY TOWER. Potem zwiedzaliśmy starówkę, Rynek z ratuszem, zabytkowe katedry i kościoły, Uniwersytet Wrocławski i synagogę.
Ostatnim punktem  naszej wycieczki było zwiedzanie  Panoramy Racławickiej, której głównymi twórcami byli słynni polscy artyści-malarze Jan Styka i Wojciech Kossak. Podczas wycieczki pogoda i humory nam dopisywały.

Do Przemyśla wróciliśmy zmęczeni, niewyspani, ale bardzo szczęśliwi. Wszyscy już myślą o następnej ciekawej wycieczce.